خرید پاپ آپ

پاپ آپ





تبليغ رايگان در1100 گروه تلگرامي مديريت شده +دريافت پکيج ويژه و نرم افزار

قیمت: 14000 تومان

اگر از کاربران تلگرام هستید و به دنبال سوپر گروه های جذاب و فعال تلگرام میگردی که سالم باشند و از جستجو در اینترنت و گروه های بی کیفیت خسته شدی با عضویت در سوپر گروه هایی که ما برای شما فراهم کردیم همیشه راحت شوید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

تعداد فروش تا این لحظه 26

پرفروش ترین محصول ماه اسفند 95 و فروردین 96 در هشت سایت فروش

مشخصات گروهها :



  • کاملا امن و مطمئن با قابلیت چت کردن و ارسال مطالب از جانب شما

  • 1100 گروه تلگرام بزرگ در موضوعات متفاوت برای تبلیغات رایگان کانال یا خدمات و کالای شما

  • تمامی گروههای تلگرام فعال و سالم هستند و هر روزه تست میشوند

  • مناسب برای تبلیغ رایگان  در تلگرام

  • نظارت ادمین بر گروهها و افراد

  • سوپر گروههای تلگرام با اعضای بالای 100 نفر تا 5000 نفر


توجه داشته باشید تمامی گروه ها توسط ادمین ها نظارت می شود و همچنین هر ماه به خریداران پکیج، لینک های جدیدتر ارسال خواهد شد (لینک های جدید تا سه بار در سه ماه )
مشابه این محصول در فضای مجازی تا 80000 تومان هم داره فروش میره ولی هدف ما رضایت شماست در ضمن محصولات بانک ایمیل /نرم افزار های ارسال ایمیل و جمع اوری ایمیل و کتاب های کسب درامد و بازدید و ...بعد از خرید پکیج به صورت هفتگی به ایمیل خریداران ارسال خواهد شد

موضوعات = سرگرمی - فیلم و کلیپ و عکس - علمی - ورزشی - داستان و چت - دوستیابی - کتابخوانی و بزرگسالان - اخبار - پزشکی و سلامت - موسیقی - مداحی - گروههای مد و آرایش - فرهنگی - هنری - استیکربازار - عاشقانه - کامپیوتر - مذهبی - تبادل - تبلیغات - بازاریابی - آشپزی - و انواع گروههای طنز و جذاب دیگر


لیست گروه های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی، روسی، ترکی و ....


هدیه از طرف ما ///پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام + ربات فوق پیشرفته اینستاگرام + 3 عدد برنامه فارسی ساخت اپلیکیشن اندروید + نرم افزار ثبت 3500 بک لینک همگی به صورت رایگان داخل پکیج!

میانگین نفرات هر گروه100 نفر تا برخی از گروه ها هم بیش از 2000 و 5000 تا هست و میشه گفت حداقل بیش از 100 هزار کاربر فعال که روزانه در گروه ها فعالیت میکنند دردسترس شما خواهد بود برای تبلیغاتتان!



***آدرس لینک عضویت تمامی سوپر گروه های ویژه
***نرم افزار ارسال ایمیل و بانک ایمیل و جمع اوری ایمیل بعد از خرید محصول
***  پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام
***ربات فوق پیشرفته اینستاگرام (فالو کردن خودکار کاربران براساس هشتگ، فالوور، ... لایک کردن خودکار، کامنت گذاری براساس هشتگ و ... به صورت خودکار و ..... -> این ربات با قیمتهای مختلف حتی تا 200 هزار تومان در سطح برخی وب سایتهای در حال فروش هست)
***  پکیج کامل کسب درآمد از اینستاگرام
***پکیج کامل کسب درآمد از اینترنت (گلچین پکیج های مختلف کسب درآمد از اینترنت)
*** کتاب افزایش فروش و افزایش بازدید
****نرم افزار ثبت 3500 بک لینک (با استفاده از این نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود در 3500 سایت برتر بک لینک ثبت کنید و باعث بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو و افزایش بازدید بشوید.)

خرید        سوال از فروشنده


سیستم‌ های توصیه‌ گر آگاه از اعتماد :: دانلود مارکت

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود



  • ۰
  • ۰

سیستم‌ های توصیه‌ گر آگاه از اعتماد

قیمت: 43000 تومان

سیستم‌های توصیه‌گر آگاه از اعتماد













































































































































































































1.1



سیستم‌های توصیه‌گر......................................................................................................



3



1.1.1



توصیه‌های مبتنی برمحتوی.....................................................................................................



5



1.1.2



فیلترگذاری با تشریک مساعی(CF)[1]......................................................................................



6



1.1.2.1 فیلترگذاری با تشریک مساعی مبتنی بر حافظه............................................



6



1.1.2.2 فیلترگذاری با تشریک مساعی مبتنی بر مدل....................................................



8



1.1.3



توصیه ترکیبی..............................................................................................................................



9



1.1.4



ارزیابی سیستم‌های توصیه‌گر ..........................................................................................



10



1.1.5



چالش‌های سیستم‌های توصیه‌گر.....................................................................................



11



1.1.5.1شروع سرد....................................................................................................................



12



1.1.5.2 پراکندگی داده‌ها......................................................................................................



12



1.1.5.3 حمله .........................................................................................................................



12



1.1.6



خلاصه..............................................................................................................................................



13



1.2



مدل‌های محاسباتی در سیستم‌های توصیه‌گر اعتماد.................................................



13



1.2.1



تعاریف و خصوصیات...................................................................................................................



13



1.2.1.1 نماد سازی..................................................................................................................



14



1.2.1.2 شبکه‌های اعتماد......................................................................................................



14



1.2.1.3 وی‍ژگی‌های اعتماد......................................................................................................



15



1.2.2



معیارهای اعتماد محلی و جهانی.............................................................................................



17



1.2.3



 استنتاج ارزش‌های اعتماد.......................................................................................................



18



1.2.3.1 استنتاج اعتماد در شبکه‌های اعتماد بیناری .................................................



19



1.2.3.2 استنتاج اعتماد در ادامه شبکه‌های اعتماد........................................................



20



1.2.3.3. استنتاج ارزش‌های اعتماد ضمنی .......................................................................



22



1.2.3.4 مجموع اعتماد ...........................................................................................................



23



1.2.4



خلاصه ............................................................................................................................................



24



1.3



اعتماد ترکیبی در سیستم‌های توصیه‌گر .............................................................................



24



1.3.1



 سیستم‌های CF مبتنی بر حافظه آگاه از اعتماد....................................................................



26



1.3.1.1 فیلترینگ آگاه از اعتماد.............................................................................................



26



1.3.1.2 سنجش آگاه از اعتماد.................................................................................................



27



1.3.2



سیستم‌های CF بر پایه مدل آگاه از اعتماد.............................................................................



30



1.3.3



توصیه‌ها با استفاده از اطلاعات ضد اعتماد.............................................................................



32



1.3.4



فواید توصیه‌های آگاه از اعتماد....................................................................................................



32



1.3.5



مسیر تحقیق توصیه‌های آگاه از اعتماد.....................................................................................



33



1.4



نتیجه‌گیری.......................................................................................................................................



34





چکیده


سیستم‌های توصیه‌گر[2] برای مشکل بارگیری بیش از حد اطلاعات یک راه‌حل موثر  دارند، مخصوصا در دنیای آنلاین جاییکه با انتخاب‌های بی‌اندازه‌ای دایما مواجه هستیم. این سیستم‌ها سعی در پیدا کردن مواردی مثل کتاب یا فیلم دارند که با اولویت‌های کاربران بهتر هماهنگی دارند. براساس شیوه‌های مختلف برای پیدا کردن موارد مورد علاقه کاربران، ما می توانیم سیستم‌های توصیه‌گر را به سه گروه مهم طبقه‌بندی کنیم. ابتدا، سیستم‌های توصیه‌گر مبتنی بر محتوی، اطلاعات محتویی را بکار می‌برند تا یک توصیه بکنند. برای مثال، چنین سیستم‌هایی ممکن است یک فیلم رمانتیک به کاربری توصیه کنند که در پروفایل‌اش  علاقه به فیلم رمانتیک را نوشته است. دوم، سیستم‌های توصیه‌گر فیلترینگ با تشریک مساعی فقط روی رفتار گذشته کاربران مثل تراکنشات قبلی‌شان یا درجه‌بندی تکیه دارند. با مقایسه این اطلاعات، سیستم توصیه‌گر فیلترینگ با تشریک مساعی موارد جدید یا کاربرانی به کاربرانی پیدا می‌کنند. برای بررسی مشکل شروع سرد و دفع کردن انواع مختلف حمله، گروه سوم سیستم‌های توصیه‌گر، به نام  سیستم‌های توصیه‌گر آگاه بر اعتماد، پیشنهاد شده است. این سیستم‌ها از رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات مطمئن برای توصیه کردن استفاده می‌کنند، که برای تعهد به بهبود دقت در توصیه‌ها نشان داده شده است. در این فصل، ما یک بررسی کلی روی سیستم‌های توصیه‌گر در وضعیت تهدید کننده با توجه بر سیستم‌های توصیه‌گر آگاه از اعتماد انجام می‌دهیم. بخصوص، ما راه‌های را توصیف می‌کنیم که اطلاعات مطمئن می‌تواند برای بهبود کیفیت این توصیه‌ها کمک کنند. در ادامه این فصل، ما سیستم‌های توصیه‌گر، سپس اعتماد در رسانه اجتماعی  و بعد سیستم‌های توصیه‌گر آگاه بر اعتماد را معرفی می‌کنیم.






خرید        سوال از فروشنده

,مقاله ارائه ی یک سیستم توصیه گر مبتنی بر اعتماد با استفاده از شبکه ,مهدی نعمت پور  سیستم های توصیه گر اگاه از اعتماد ,مهدی نعمت پور ,سیستم های توصیه گر Recommender Systems چیست ؟ ,توسعه یک سیستم توصیه گر مبتنی بر WebGIS برای گردشگری,ارائه مدلی برای سیستم های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد ,پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران,FilmTrust  توصیه فیلم با استفاده از اعتماد در شبکه های اجتماعی مبتنی ,دانلود مقاله سیستم های توصیه گر آگاه از اعتماد,سیستم های توصیه گر ,روشی نوین برای ارتقای دقت سیستم‌های توصیه‌گرِ آگاه از اعتماد,سیستم توصیه‌گر آگاه از زمینه ,ارائه یک راهکار مبتنی بر روابط اعتماد به منظور افزایش کارایی سیستم ,ارائه سیستم های توصیه گر مبتنی بر مفاهیم تسلط پارتو و اعتماد در ,پروژه پیشنهاد فیلم ,پایان نامه های دفاع شده ,دانلود پایان نامه  بررسی انواع سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی,[PDF]گر در بازاریابی اجتماعی های توصیه نقش سیستم احد جعفرزاده استاد راهنما,دسته بندی یک کم مناسب در زمینه سیستم های توصیه گر ,مقالات حاوی کلیدواژه "سیستم توصیه گر" ,[کتاب] دانلود کتاب سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی ,جستجوی پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد سیستم های توصیه گر,[DOC]جدول موضوعات تصویب شده درس سمینار ویژه گروه فناوری اطلاعات از سال ,[XLS]تجارت الکترونیکی,سیستم های پیشنهاد دهنده Recommender Systems ,طراحی و ایجاد سیستم توصیه گر مبتنی بر سیستم GIS برای گردشگری,[DOC]سمینار، پروپوزال، مقاله و پروژه کلاسی رشته کامپیوتر ,Cv of Faculty Members,پایان نامه های آماده کامپیوتر ,[DOC]ذخیره فایل پروژه ,پایان نامه ارائه مدلی برای سیستمهای توصیه گر در شبکه های مبتنی بر ,[DOC]1,Lucrosa نرم افزار کلاهبرداری است!! مسلم نقد و بررسی ,مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر,دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده کامپیوتر ,توصیه های حفاظتی در محل سکونت و کار,جوانانتوصیه های مهم حفاظتی,[PDF]لیست نهایی مقالات پذیرفته شده,پایان نامه های فناوری اطلاعات ,هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش ,اخبار ,[PDF]1660 K ,سبدگردان هدف > درباره هدف > معرفی شرکت,قانون اساسی ,هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش، خرداد ۹۴ ,راهنمایی و مشاوره پایان نامه های تحصیلات تکمیلی ,دکتر محسن کاهانی ,[PDF]طراحی مدل سیستم ارزشیابی الکترونیکی ن با هدف افزایش مشارکت ,آشنایی با مفهوم پورتال ,یکصدا ,دانلود پایان نامه و سمینار کارشناسی ارشد ,دانلود پایان نامه و سمینار کارشناسی ارشد - همه رشته ها ,جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ ,[PDF]ﺗﺤﺻﻴ ﻻت در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ,ایرنا ,[PDF]مستند ,[DOC]modiriyate strategy.doc,[DOC]بهره وری نیروی انسانی ,محمد علی نعمت بخش ,۴۰ اشتباه رایج در معامله گران ,[DOC]محور نشست هوش مصنوعی و پردازش‌های هوشمند ,فهرست کتابهای معرفی شده در تایم ,راهنمای اصول اخلاقی و معیارهای رفتار حرفه ای,چه عواملی بر کارایی روابط عمومی موثر است؟ ,[PDF]گفت وگوهای ایران و اتحادیه اروپا برای آغاز همکاری های گمرکی ,شب زفاف,درباره شبکه های هرمی ۱ ,[PDF]کار با برنامه حقوق بشر سازمان ملل متحد ,نکاتی که در خرید ماشین دسته دوم باید رعایت کنیم ,خود‌شناسی ,چرا مدیران ایرانی افراد مطیع و ضعیف را برای همکاری برمی‌گزینند؟ ,[XLS]برنامه کنفرانس ,آشنائی با سیستم انرژی های نو بخش خورشید ,[PDF]مجله سرآمد ,[PDF]واگــذاری بخش هــای دیالیــز بــه بخــش. خصوصــی، کاری,کارگزاری تامین سرمایه نوین > خدمات > بورس اوراق بهادر,بایگانی‌ها مشاهدات یک مدیر ,[PDF]اطالعات ی آور وفن وتری کامپ یس مهند ,[PDF]مروری بر زمینه های تاثیر فضای مجازی بر نظریه  های  ,[PDF]دانلود فایل ضمیمه ,[PDF]مروری بر بهبود معرفی کاربران در شبکه های اجتماعی,رنگ شناسی ,وبسایت رسمی کمپانی اکتوور ,ارزیابی همتایان ,کاردرمانی ,پیامهای آموزشی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در ,تین نیوز ,[PDF]مدیریت موثر ریسک‌های مرتبط با پولشویی و تامین مالی  ,[PDF]مشاهده برنامه زمانبندی کنفرانس ,پایان نامه های رشته فناوری اطلاعات ,[PDF]ایمنی بیمار,[PDF]درسنامه تماس زود رس با بیمار ,[PDF]تابستان و پاییز 94,دانستنی های اهدای خون,[PDF]مقاله اصلی Original Article مدل ارزیابی عملکرد ایمنی بر اساس عوامل ,آفرینش پویا ,بهمراه مریم، روزنامه ی قطری هم چیزی از مسعود رجوی مطرح نکرد! ,[PDF]بررسی ویژگی های خدمات بیمه ای مطلوب بر حفظ و جذب مشتریان,[PDF]چکیده مقالات کنگره ملی طب و داروسازی سنتی و طب  ,[PDF]روش تحقیق اقدام پژوهی ,[PDF]سازمان بازرسی کل کشور,چگونه هوشمندانه سوال کنیم


اشتراك اين پست در تلگرام






  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • javad hosseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی