خرید پاپ آپ

پاپ آپ





تبليغ رايگان در1100 گروه تلگرامي مديريت شده +دريافت پکيج ويژه و نرم افزار

قیمت: 14000 تومان

اگر از کاربران تلگرام هستید و به دنبال سوپر گروه های جذاب و فعال تلگرام میگردی که سالم باشند و از جستجو در اینترنت و گروه های بی کیفیت خسته شدی با عضویت در سوپر گروه هایی که ما برای شما فراهم کردیم همیشه راحت شوید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

تعداد فروش تا این لحظه 26

پرفروش ترین محصول ماه اسفند 95 و فروردین 96 در هشت سایت فروش

مشخصات گروهها :



  • کاملا امن و مطمئن با قابلیت چت کردن و ارسال مطالب از جانب شما

  • 1100 گروه تلگرام بزرگ در موضوعات متفاوت برای تبلیغات رایگان کانال یا خدمات و کالای شما

  • تمامی گروههای تلگرام فعال و سالم هستند و هر روزه تست میشوند

  • مناسب برای تبلیغ رایگان  در تلگرام

  • نظارت ادمین بر گروهها و افراد

  • سوپر گروههای تلگرام با اعضای بالای 100 نفر تا 5000 نفر


توجه داشته باشید تمامی گروه ها توسط ادمین ها نظارت می شود و همچنین هر ماه به خریداران پکیج، لینک های جدیدتر ارسال خواهد شد (لینک های جدید تا سه بار در سه ماه )
مشابه این محصول در فضای مجازی تا 80000 تومان هم داره فروش میره ولی هدف ما رضایت شماست در ضمن محصولات بانک ایمیل /نرم افزار های ارسال ایمیل و جمع اوری ایمیل و کتاب های کسب درامد و بازدید و ...بعد از خرید پکیج به صورت هفتگی به ایمیل خریداران ارسال خواهد شد

موضوعات = سرگرمی - فیلم و کلیپ و عکس - علمی - ورزشی - داستان و چت - دوستیابی - کتابخوانی و بزرگسالان - اخبار - پزشکی و سلامت - موسیقی - مداحی - گروههای مد و آرایش - فرهنگی - هنری - استیکربازار - عاشقانه - کامپیوتر - مذهبی - تبادل - تبلیغات - بازاریابی - آشپزی - و انواع گروههای طنز و جذاب دیگر


لیست گروه های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی، روسی، ترکی و ....


هدیه از طرف ما ///پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام + ربات فوق پیشرفته اینستاگرام + 3 عدد برنامه فارسی ساخت اپلیکیشن اندروید + نرم افزار ثبت 3500 بک لینک همگی به صورت رایگان داخل پکیج!

میانگین نفرات هر گروه100 نفر تا برخی از گروه ها هم بیش از 2000 و 5000 تا هست و میشه گفت حداقل بیش از 100 هزار کاربر فعال که روزانه در گروه ها فعالیت میکنند دردسترس شما خواهد بود برای تبلیغاتتان!



***آدرس لینک عضویت تمامی سوپر گروه های ویژه
***نرم افزار ارسال ایمیل و بانک ایمیل و جمع اوری ایمیل بعد از خرید محصول
***  پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام
***ربات فوق پیشرفته اینستاگرام (فالو کردن خودکار کاربران براساس هشتگ، فالوور، ... لایک کردن خودکار، کامنت گذاری براساس هشتگ و ... به صورت خودکار و ..... -> این ربات با قیمتهای مختلف حتی تا 200 هزار تومان در سطح برخی وب سایتهای در حال فروش هست)
***  پکیج کامل کسب درآمد از اینستاگرام
***پکیج کامل کسب درآمد از اینترنت (گلچین پکیج های مختلف کسب درآمد از اینترنت)
*** کتاب افزایش فروش و افزایش بازدید
****نرم افزار ثبت 3500 بک لینک (با استفاده از این نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود در 3500 سایت برتر بک لینک ثبت کنید و باعث بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو و افزایش بازدید بشوید.)

خرید        سوال از فروشنده


پکیج تابستانه آب پرتقال / آمادگی کنکور97 تجربی :: دانلود مارکت

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود



  • ۰
  • ۰
پکیج تابستانه آب پرتقال + آمادگی کنکور97 تجربی

آب پرتقال چیه؟


آب پرتقال یه پکیج کامل مشاوره ای و برنامه ریزی برای داوطلبان کنکور97 تجربی (سال سومی ها و داوطلبان فارغ التحصیل) هست که توسط تیمی با تجربه ، متشکل از رتبه های برتر کنکور سراسری و دانشجویان پزشکی به مدیریت دکتر نجفی در بالاترین سطح کیفیت و دقت برای شما دوستای خوبمون تهیه شده و در پایان این پروژه 11 هفته ای شما 4 مرتبه کل مطالب سال دوم و سوم دبیرستان رو مرور میکنید و مسلط میشین. کافیه فقط آب پرتقالتون رو نوش جان کنین! اینو هم بگم که کنکور97 آخرین کنکور به سبک روتین الان هست و بعدش کلا همه چی متحول میشه! پس اشتباه رفتن مسیر و مشاوره گرفتن از افراد کم تجربه مساوی است با ریسک نابودی!



محتویات این پکیج چیه؟ توش چی داره؟


محتویات ما بطور کلی به دو بخش تقسیم میشن ، بخش اول مطالب مشاوره ای هست که تمام مطالب مورد نیاز و سوالات احتمالی داوطلب برای یه استارت پر انرژی و صحیح در تابستان نوشته شده، از جمله:


معرفی بهترین و بروز ترین منابع کمک آموزشی برای هر درس


معرفی روش های مطالعه ی صحیح در تابستان به تفکیک دروس


آموزش خلاصه نویسی


مولتی ویتامین (مطالب انگیزشی)


آموزش جدیدترین روش های تست زنی و آزمون دادن


مسافرت و تفریح در تابستان


نحوه ی برنامه ریزی تابستانه


طرز نوش جان کردن آب پرتقال!


و کلی مطالب جذاب دیگه که با خوندش از درس خوندن لذت خواهی برد.


اما بخش دوم آب پرتقال مربوط میشه به برنامه ریزی دقیق و استثنایی برای هر ساعت ، روز و هفته های تابستان که با کلی وسواس و چاشنی تجربه نوشته شده. این بخش 11 تا لیوان آب پرتقال طبیعی و بدون مواد نگهدارنده! داره که 11 هفته ی تابستون رو پوشش میده و در کنار این 11 هفته برنامه ی منحصربفرد ، برای هر هفته توضیحات کامل هم گذاشتیم و کاملا شرح دادیم که این هفته به کدوم مطالب باید بیشتر دقت کنی، کدوما مهمتره، از فلان مبحث چندتا تست میاد، این مبحث رو چطوری باید بخونی و ازش چندتا تست بزنی ، طراح ها از کجا بیشتر سوال طرح میکنن و کلی ویتامین خاص دیگه، مخصوص شما آب پرتقالی ها که هیچ جای دیگه ای اونا رو نمیخونید!



آب پرتقال به درد چه کسانی میخوره؟


این پکیج خوشگل و استثنایی بصورت تخصصی برای تمام داوطلبان کنکورتجربی97 قابل استفاده هست. مخاطب های ما دو گروه هستن، گروه اول بچه های سوم تجربی هستن که سال بعد کنکور97 رو باید آزمون بدن و گروه دوم داوطلبان فارغ التحصیل هستند که با هر دیپلمی که داشته باشند ، ریاضی یا تجربی ، و با هر پایه و وضعیت درسی میتونن با اطمینان از این پکیج استفاده کنند. مورد داشتیم از تراز 5100 رسیده به 7800!!! با یه آب پرتقال ساده.



آب پرتقال فکر مباحثی که عقب میمونیم و جبرانش رو کرده؟


بهله! ما فکر همه چی رو کردیم. 3 تا استراتژی جبرانی برات گذاشتیم که توی عمرت ندیدی و باید برنامه رو اجرانی کنی تا خودت متوجه این معجزه بشی! در کنار این فکر استراحت و تفریحتون هم بودیم و میتونی آخر هفته بری جوج بزنی با نوشابه! کلی حال کنی.



برنامه ها از چه زمانی شروع میشن و چند روزه؟


ببین اینکه بخوای چه زمانی استارت بزنی با خودته و میتونی از اول تیر ماه تا 23 تیر شروع کنی، ما دستتون رو باز گذاشتیم . اما از 23 تیر به بعد دیگه بخش شروع اجباری برنامه اس و اونایی که برنامه رو شروع نکنن میایم با لوله خودکار بیک کتکشون میزنیم تا بفهمن ما با کسی شوخی نداریم! والا!



برای قبولی پزشکی و دندانپزشکی هم برنامه ای دارین؟


عزیزم این برنامه رو کسایی نوشتن که خودشون همین رشته ها رو قبول شدن. پس هیچکس بهتر از اونا به راه و چاه این مسیر مسلط نیست. تنها کاری که باید انجام بدی اینه که بعد از تهیه ی آب پرتقال از جدول تعیین سطح ، برنامه ی ساعت مطالعه ی سخت کوش ها رو انتخاب کنی. ایشالا تابستون سال بعد شیرینی قبولیت با آب پرتقال رو نوش جان میکنیم و خانم یا آقای دکتر آینده ی میشی.



من توی تابستون آزمون هم شرکت میکنم ، تداخل نداره باهم؟


تداخل که نداره بماند، تطابق هم داره و مکمل اونا هست. این برنامه بطور 100 درصدی با آزمون های قلمچی همراهی داره و میشه گفت اولین و تنها برنامه ی مطالعاتی استاندارد مکمل آزمون های قلمچی رو نوشتیم که ترازتون رو حداقل 1000 الی 1500 نمره افزایش میده! بچه هایی که گزینه2 یا گاج هم ثبت نام کردن نگران نباشن ، با اون موسسات هم 90درصد تطابق داریم.دیگه از این بهتر؟!


پشتیبانی و مشاوره در طول اجرای برنامه هم دارین؟


بعله که داریم. 3 تا راه ارتباطی توپ بصورت مستقیم و تلفنی با خود دکتر نجفی براتون توی پکیج تعبیه کردیم که توی این موضوع هم منحصربفرد هستیم. حالا خودت پکیج  رو ببینی متوجه میشی. ما رفیق نیمه راه نیستیم و تا تهش لحظه به لحظه  کنارتون هستیم. نمیذاریم آب توی دلتون تکون بخوره!



چرا میگیم قیمت آب پرتقال استثنایی و مقرون بصرفه اس؟


ببین شما پیش یه مشاوره معمولی هم بخوای بری که اصلا معلوم نیس چه نتیجه ای بگیری و خودش چه رتبه ای داشته توی کنکور ، باید ماهیانه بین ۱۵۰تا ۴۵۰ هزارتومنهزینه کنی! 
که در مجموع برای سه ماه میانگین اگه بگیریم باید بین ۴۵۰ تا ۱میلیون و 500 تومن پرداخت کنی! 
تیم ما با هدف کاهش هزینه ها ، ارائه ی یه محصول باکیفیت و جذاب بعد از سالها تلاش و همفکریِ برترین رتبه ها و دانشجویان پزشکی ، این پکیج رو با قیمت پایهفقط ۲۳۹ هزار تومان در اختیار شما قرار داده تا تمام داوطلبان چه دانش آموزان و چه فارغ التحصیلان از اون با خیالت راحت استفاده کنند و در دسترس همگان قرار بگیره.
این پکیج بارها و بارها امتحان شده و ویرایش شده تا کاملترین ورژن در اختیار شما قرار بگیره
امیدواریم نهایت استفاده رو از این پکیج ببرید و سال بعد شیرینی قبولی شما خانوم دکتر ها و آقایون دکتر آینده رو بخوریم . 
راستی؛ موفقیت بهتون میاد...


آب پرتقال، نوشیدنی معجزه آسای کنکوری ها


فورمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 42

خرید



کنکور 97 | برنامه ریزی کنکور 97 - تجربی - انسانی - ریاضی - هنر - زبان

www.heyvagroup.com/shownews/.../برنامه-ریزی-کنکور-97.html
Translate this page
شاید تصور خیلی ها از آمادگی و برنامه ریزی درسی برای کنکور سراسری این باشد که ... زیرا مثلا اگر می خواهید با دیپلم ریاضی در کنکور تجربی 97 شرکت کنید باز هم ...

منابع کنکور تجربی 97 - گروه مشاوره هیوا

www.heyvagroup.com/shownews/.../منابع-کنکور-تجربی-97.htm...
Translate this page
Mar 21, 2017 - در این مقاله برای کسانی که قصد ثبت نام کنکور سراسری 97 در رشته تجربی را دارند ، منابع کنکور تجربی 97 که توسط سازمان سنجش معرفی شده ...

منابع کنکور 97 - گروه مشاوره هیوا

www.heyvagroup.com/shownews/1443/منابع-کنکور-97.html
Translate this page
در این مقاله منابع کنکور سراسری 97 در رشته های تجربی ، انسانی و ریاضی معرفی ... برنامه ریزی کنکور 97 و روش تست زدن و آمادگی کنکور 97 از مشاوران مرکز مشاوره ...

کنکور 97 - کانون فرهنگی آموزش قلم چی

https://www.kanoon.ir/result/کنکور-97
کنکور-97 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام متقاضیان انتخاب ... نمایش به صورت رتبه های برتر کانون در کنکور 94 ریاضی تجربی انسانی هنر ...

برنامه ریزی برای کنکور 97 - انجمن کنکور

forum.konkur.in/thread36922.html
Translate this page
Feb 9, 2016 - 10 posts - ‎6 authors
سلام من الان دوم دبیرستان هستم و در مدرسه نمونه دولتی درس میخونم. ( رشته م تجربی هست )

اولین پیامد 6-3-3؛ کنکور سال 97 حذف می شود - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/245179/society/education
Translate this page
Sep 22, 2012 - اما همین تغییر موجب شده 4 سال حذف کنکور به تعویق بیفتد. ... که سابقه تدریس در پایه پنجم را دارند و از آمادگی کامل برخوردارند, استفاده شود. ... آقای رستگار رحمانی نفر اول کنکور سراسری سال 88 رشته ی تجربی بود ،با اینکه دیپلم ...

برنامه ریزی درسی کنکور 97 | برنامه ریزی درسی کنکور تجربی 97 ...

https://limootoorsh.com › مشاوره کنکور سراسری
Translate this page
Mar 12, 2017 - برنامه ریزی درسی کنکور 97 : یکی از مهمتری مواردی که در بخش مشاوره باید به آن توجه داشت بخش برنامه ریزی درسی است. در برنامه ریزی درسی سهم هر ...

ایا بعد از کنکور 97 نظام قدیم با کتاب های خودشون کنکور میدن ...

forum.sanatisharif.ir › مشاوره تحصیلی
Translate this page
Oct 22, 2016 - کسایی که در سال 97 پشت کنکور موندن .ایا برا کنکور باید ... من که میترسم دیگه رشته تجربی رو کلن ور دارن انقد که داوطلب داره ...البته با این طرح ...

بهترین منابع کنکور 97 - مشاوره تحصیلی سبزتدریس

sabztadris.blogsky.com/1395/12/11/.../بهترین-منابع-کنکور-97
Translate this page
Mar 1, 2017 - بهترین منابع کنکور 97 دروس عمومی کلیه رشته ها ( کتاب های کمک آموزشی) ... اختصاصی و همچنین بهترین منابع کنکور را هم جهت مطالعه و کسب آمادگی بدانید ... ایم و رقابت میان داوطلبان کنکور تجربی هر ساله بیشتر و بیشتر می شود.

برنامه ریزی کنکور 97 :: گروه مشاوره هیوا

heyvagroup.blog.ir/post/برنامه-ریزی-کنکور-97
Translate this page
Dec 8, 2016 - شاید تصور خیلی ها از آمادگی و برنامه ریزی درسی کنکور برای کنکور ... زیرا مثلا اگر می خواهید با دیپلم ریاضی در کنکور تجربی 97 شرکت کنید ...

آمادگی برای کنکور سال 97 - فروشگاه محصولات کنکوری حرف آخر

harfeakhar-shop.org › اخبار متفرقه کنکوری
Translate this page
Feb 28, 2017 - برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور سال 97 نیاز به وقت چند ساله ندارد در مدت زمان کوتاه و با استفاده از محصولات ویدئویی موسسه حرف آخر به آمادگی لازم ...

موسسه تضمینی کنکور باراد(طرح تضمینی کنکور97 تجربی) - آپارات

www.aparat.com/.../موسسه_تضمینی_کنکور_باراد%28طرح_تضم...
Translate this page
Jan 23, 2017 - 3. موسسه تضمینی کنکور باراد(طرح تضمینی کنکور97 تجربی). 172 بازدید · 4. کنکور در تسخیر موسسه باراد(آمادگی برای کنکور97). 114 بازدید.

تا پلی تکنیک - تا کنکور - برنامه ریزی جامع تابستانه دانش آموزان ...

www.2politechnic.com/index.php/2014.../prk970to100v12
Translate this page
Jul 15, 2016 - برنامه ریزی درسی کنکور 97 تا پلی تکنیک - تا کنکور ... برنامه ریزی جامع امتحانات نهایی خرداد 96 - ویژه دانش آموزان سال سوم - گروه تجربی ...

بهترین منابع کنکور 97 - گلبرگ دانلود

golbargdownload.ir/بهترین-منابع-کنکور-97/
Translate this page
عمومی کنکور تجربی 97 ، منابع دروس اختصاصی کنکور تجربی … 12 . ... بهترین منابع کنکور 97 معرفی بهترین منابع کمک آموزشی کنکور97 معرفی .... برای آمادگی کنکور روانشناسی بالینی(یا عمومی) 97 باید یک سال قبل از کنکور … 55 . بررسی ...

کنکور 97 » انتشارات مهروماه

home.mehromah.ir/tags/کنکور+97/
Translate this page
انتشارات مهروماه | کتاب های رشته ریاضی ، رشته تجربی ، رشته انسانی ، کنکور. ... آمادگی برای کنکور از همین حالا. بازدید: 210. نظرات: 0. ادامه ...

برنامه ریزی کنکور | برنامه ریزی کنکور 97 - تجربی ... - مشاوره تحصیلی

iranmoshavere.com › کنکور
Translate this page
برنامه ریزی کنکور 97 مشاوره کنکور 97 برنامه ریزی و معرفی بهترین منابع ... با شرکت در آزمون های آزمایشی مناسب علاوه بر کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در جلسه ...

نمونه رایگان برنامه ریزی روزانه کنکور متناسب با آزمون های قلم چی

konkurkomak.ir/...کنکور/نمونه-رایگان-برنامه-ریزی-روزانه-کنک...
Translate this page
دسته: برنامه ریزی روزانه کنکور. برچسب: آزمون 22 آبان, آزمون 22 آبان قلم چی, آزمون 22 آبان قلمچی, آزمون 22 آبان کانون, آزمون 8/22 قلمچی, آزمون قلم چی, آمادگی برای ...

فیزیک و ریاضی کنکور 97 - شیپور

https://www.sheypoor.com › گیلانرشتخدماتآموزش
Translate this page
5 days ago - تدریس فیزیک و ریاضی آمادگی برای کنکوری های 97 که خواهان قبولی ... تدریس ریاضی و فیزیک کنکور تجربی (جمع بندی) در شیپور-عکس کوچک ...

همه چیز درباره کنکور تجربی (مشاوره کنکور تجربی) - گنجینه دانش

www.ganjinedanesh.ir/.../کنکور-تجربی/253-همه-چیز-درباره-کنک...
Translate this page
Sep 25, 2015 - میخام سال97 کنکور تجربی بدم میخام ببینم شهریه باید پرداخت کنم یانه ..... بخونم حداقل کتابای دومو برا کنکور خوب اماده شوم به نظرتون خوبه یا نه؟

کنکور 97 تجربی

toorbo.ir/post/کنکور+97+تجربی
Translate this page
برنامه ریزی برای کنکور 97 تجربی و ریاضی ... کنکور 97 | برنامه ریزی کنکور 97 - تجربی - انسانی - … ... شاید تصور خیلی ها از آمادگی و برنامه ریزی درسی برای .

کتاب های مورد نیاز برای کنکور- رشته ی علوم تجربی - محمد گنجی

m-ganji.ir/علوم-تجربی/
Translate this page
دانش آموزانی که برای کنکور درس می خونن اول باید بدونن از کدوم کتاب های دبیرستان سئوال طرح میشه! تو جدول زیر کتاب های درسی چهار سال دبیرستان که تو کنکور مورد ...

قبولی تضمینی کنکور پزشکی - هدف ما قبولی در کنکور97 پزشکی ...

pezeshki-konkur95.persianblog.ir/.../قبولی_تضمینی_کنکور_پ...
Translate this page
پریسا وحید رتبه 89 کنکور 93 رشته تجربی-ماهشهر. نگار قربانی رتبه 97 کنکور 93 رشته تجربی-تبریز. صفا رئیسی رتبه 181 کنکور 93 رشته تجربی-تبریز.

ورژن جدید : بهترین منابع کمک آموزشی اختصاصی تجربی – ویژه کنکور ...

blog.g-nam.com › کتاب های درسیمنابع آزمون سراسری 95رشته تجربی
Jul 24, 2016 - نوید اتحادیان مقدم مرداد ۳, ۱۳۹۵ رشته تجربی, مشاوره, معرفی بهترین ... مورد داشتیم طرف ۲ روز مونده به کنکور میپرسید جزوه ی فلان موسسه و فلان دبیر خوبه؟ ...... و ریاضی IQ گاج بیشتر برای دانش آموزان قوی و آمادگی کنکور مناسبه.

بهترین منابع کنکور 96 تجربی را می دانید؟ آیا می دانید چطور باید شانس ...

maktabestan.ir › مشاورهبهترین منابع
Translate this page
در این مقاله به صورت حرفه ای بهترین منابع کنکور 96 تجربی وهمه رشته ها را تحلیل خواهیم کرد و به بررسی هرکدام از این منابع خواهیم پرداخت، همین حالا کلیک کنید.

تجربی کنکور :: جستجو - صفحه نخست

rasane241.com/search/تجربی+کنکور - Translate this page
کنکور تضمینی+منابع کامل کنکور 97+آزمون شبیه ساز کنکور97 قبولی تضمینی کنکور97 به .... قبول شدید باید برای آمادگی کنکور برنماه منظم داشته باشید.

منابع کنکور ۹۷ - اخبارکنکور | کنکور وی آی پی – تکنیک و جزوه کنکور

konkurvip.ir/منابع/منابع-کنکور-97/
Translate this page
همچنین انتخاب کتاب کمک آموزشی مناسب که بتواند آمادگی شما را برای شرکت در کنکور ... در این مقاله منابع کنکور انسانی ۹۷ ، منابع کنکور تجربی ۹۷ ، منابع کنکور ...

برنامه ریزی کنکور97 استاد میلاد رضایی مقدم،رضایی مقدم مرد حافظه ایران ...

konkurihaaa.persianblog.ir/
Translate this page
برنامه کلاسی طرح تضمینی کنکور 97(ویژه راه موفقیت تا کنکور 97) ... اخیرا بنا به استقبال ویژه دانش آموزان و بازار شغلی مناسب رشته تجربی و نیز هموار بودن ...

مشاوره و برنامه ریزی کنکور 97 - آفتاب ایران - چگونه میتوانیم رتبه ی ...

aftabir.mihanblog.com/post/4
Translate this page
Jun 22, 2009 - پزشکی,قبولی در پزشکی,چگونه پزشکی قبول شویم,مشاور کنکور تجربی. مطالبی خارقالعاده که سرنوشتتان را دگرگون خواهد کرد پیدا کردن چنین ...

گروه آموزشی ماز | برگزار کننده کلاس های آموزشی کنکور

www.live.biomaze.ir/
Translate this page
ماز،برگزارکننده کلاس های آنلاین کنکور. ... کامل ماز, ۱۵۰,۰۰۰. پکیج طلایی کنکوری ها:جمع بندی کل مباحث کنکور 97 در 50 جلسه همراه با جزوه معروف و کامل ماز, ۲۹۹,۰۰۰ ...

جدول ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور سراسری | مرکز آماده سازی ...

mostamar.ir › کنکور
Translate this page
Apr 21, 2013 - جدول ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور سراسری. ... آزمون آمادگی مدارس نمونه و تیزهوشان ۱۷-۰۷-۱۳۹۳ · آمادگی آزمون مدارس نمونه دولتی (اول ... آزمون آنلاین فیزیک ۳ (ریاضی،تجربی) · آزمون قلمچی پایه پنجم و ششم دبستان · کنکور عربی ...

گزینه دو: صفحه اصلی

gozine2.ir/
Translate this page
داوطلب آزمون سراسری, ریاضی, تجربی, انسانی ... سال 1395 · ظرفیت ۵۱۸ هزار نفری پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها · زمان دقیق آغاز انتخاب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه ها.

بودجه بندی آزمون های گزینه دو (کنکور 96) - همراه کنکور

www.hkonkoor.com › دسته‌بندی نشده
Translate this page
Jun 25, 2016 - خانه / دسته‌بندی نشده / بودجه بندی آزمون های گزینه دو (کنکور ۹۶) ... فیلم آموزش ریاضی تجربی کنکور قسمت ۱ تا ۲۰. 4 روز قبل. سردر دانشگاه ... تو که تا عید خوب خوندی و توی آزمون هم به طور مرتب شرکت کردی آمادگی خیلی خوبی داری.

برنامه ریزی برای کنکور تجربی مشاوره تحصلیی کنکور پزشکی موسسه ...

peransia.xyz/.../برنامه-ریزی-برای-کنکور-تجربی-مشاوره-تحصلی...
Translate this page
برنامه ریزی برای کنکور تجربی مشاوره تحصلیی کنکور پزشکی موسسه باراد تضمینی از ... مشاوران تحصیلی برجسته تهران (کنکور تضمینی ،کنکور97) مشاوره .... پکیج کامل اصول مطالعه، برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور پکیچ کامل آموزشی اصول ...

کنکور 96 تجربی بایگانی | آکادمی کنکور تیس

daneshgahtehraniha.com/tag/کنکور-96-تجربی/
Translate this page
مکان کنونی شما::صفحه اصلی/برچسب:کنکور 96 تجربی ... گزیده خوانی در جمع بندی کنکور همین طور که به کنکور نزدیک میشیم استرس و ... آمادگی برای کنکور 96.

موسسات خصوصی و آموزشگاه های خوب تهران-آموزشگاه کنکور معروف در تهران ...

konkur96.persianblog.ir/post/18/
Translate this page
Jun 10, 2016 - خدمات:کلاسهای آمادگی کنکور و تقویتی. تماس:88744143. موسسه مطالعاتی باراد _ نام مدیر: خدمات:(خصوصی،نیمه خصوصی)-مرکز مشاوره تحصیلی و ...

آموزشگاه های معروف کنکور تهران - سایت تخصصی (کنکور هلپ)-هلپ ...

help-konkur.persianblog.ir/tag/آموزشگاه_های_معروف_کنکور_تهران
Translate this page
دانلود جزوات اساتید برتر تهران،مشاوره تضمینی کنکور،مقالات مشاوره ای،آزمون آزمایشی آموزشگاه باراد-برنامه ریزی تضمینی کنکور1397- کلاسهای اساتید برتر کنکور ویژه کنکور 97-کارگاه های مشاوره تحصیلی ... کشور-موسسه مطالعاتی باراد-برنامه ریزی و مشاوره تضمینی رشته تجربی-قبولی ... خدمات:کلاسهای آمادگی کنکور و تقویتی.

مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور 97 – علی سلیمانی - همشاگردی

www.sanjeshy.org/?p=11173
Translate this page
طرح آموزشی" برنامه ریزی رایگان کنکور آلم (برکا 97)" ویژه ی کنکور 97 تمامی رشته های نظری هفته دوم رشته های علوم ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و ... ۹۶ آمادگی لازمه را نداشته و تصمیم گرفته اند که از همین آلان برای کنکور ۹۷ شروع به خواندن کنند.

زیست کنکور 97 - نبض کنکور

www.nabzkonkur.ir/tag/زیست-کنکور-97/
Translate this page
زیست کنکور 97 زیست کنکور 97. ... ثبت نام سه مرحله آزمون جامع زیست شناسی «رایگان» اولترا زیست - آمادگی کنکور 96; 0; 178; alireza. سوالات مشاوره ای; 0; 160 ...

برکا 97 برنامه ریزی رایگان کنکور 97 - گروه آموزشی آلم

www.g-alm.ir/4665
Translate this page
Mar 15, 2017 - ... ی کنکور 1397، برکا 97, برنامه ریزی ویژه ی رشته ی ریاضی، تجربی و ... داوطلبانی (سال چهارمی یا پیشدانشگاهی) که برای کنکور 96 آمادگی لازمه ...

تحلیل درس ریاضی تجربی کنکور 94 در فرصت برابر | جستجو در اسپیناد

espinad.xyz/.../تحلیل-درس-ریاضی-تجربی-کنکور-94-در-فرصت-... - Translate this page
تحلیل درس ریاضی تجربی کنکور 94 در فرصت برابر در بین اطلاعات و محتوای ... کنکور تضمینی+منابع کامل کنکور 97+آزمون شبیه ساز کنکور97 قبولی ..... عید، تمرکز حواس، آمادگی کنکور، مدیریت زمان، دلایل عدم پیشرفت کنکور، عوامل کاهنده .



اشتراك اين پست در تلگرام






  • ۹۶/۰۳/۰۵
  • javad hosseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی