خرید پاپ آپ

پاپ آپ





تبليغ رايگان در1100 گروه تلگرامي مديريت شده +دريافت پکيج ويژه و نرم افزار

قیمت: 14000 تومان

اگر از کاربران تلگرام هستید و به دنبال سوپر گروه های جذاب و فعال تلگرام میگردی که سالم باشند و از جستجو در اینترنت و گروه های بی کیفیت خسته شدی با عضویت در سوپر گروه هایی که ما برای شما فراهم کردیم همیشه راحت شوید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

تعداد فروش تا این لحظه 26

پرفروش ترین محصول ماه اسفند 95 و فروردین 96 در هشت سایت فروش

مشخصات گروهها :



  • کاملا امن و مطمئن با قابلیت چت کردن و ارسال مطالب از جانب شما

  • 1100 گروه تلگرام بزرگ در موضوعات متفاوت برای تبلیغات رایگان کانال یا خدمات و کالای شما

  • تمامی گروههای تلگرام فعال و سالم هستند و هر روزه تست میشوند

  • مناسب برای تبلیغ رایگان  در تلگرام

  • نظارت ادمین بر گروهها و افراد

  • سوپر گروههای تلگرام با اعضای بالای 100 نفر تا 5000 نفر


توجه داشته باشید تمامی گروه ها توسط ادمین ها نظارت می شود و همچنین هر ماه به خریداران پکیج، لینک های جدیدتر ارسال خواهد شد (لینک های جدید تا سه بار در سه ماه )
مشابه این محصول در فضای مجازی تا 80000 تومان هم داره فروش میره ولی هدف ما رضایت شماست در ضمن محصولات بانک ایمیل /نرم افزار های ارسال ایمیل و جمع اوری ایمیل و کتاب های کسب درامد و بازدید و ...بعد از خرید پکیج به صورت هفتگی به ایمیل خریداران ارسال خواهد شد

موضوعات = سرگرمی - فیلم و کلیپ و عکس - علمی - ورزشی - داستان و چت - دوستیابی - کتابخوانی و بزرگسالان - اخبار - پزشکی و سلامت - موسیقی - مداحی - گروههای مد و آرایش - فرهنگی - هنری - استیکربازار - عاشقانه - کامپیوتر - مذهبی - تبادل - تبلیغات - بازاریابی - آشپزی - و انواع گروههای طنز و جذاب دیگر


لیست گروه های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی، روسی، ترکی و ....


هدیه از طرف ما ///پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام + ربات فوق پیشرفته اینستاگرام + 3 عدد برنامه فارسی ساخت اپلیکیشن اندروید + نرم افزار ثبت 3500 بک لینک همگی به صورت رایگان داخل پکیج!

میانگین نفرات هر گروه100 نفر تا برخی از گروه ها هم بیش از 2000 و 5000 تا هست و میشه گفت حداقل بیش از 100 هزار کاربر فعال که روزانه در گروه ها فعالیت میکنند دردسترس شما خواهد بود برای تبلیغاتتان!



***آدرس لینک عضویت تمامی سوپر گروه های ویژه
***نرم افزار ارسال ایمیل و بانک ایمیل و جمع اوری ایمیل بعد از خرید محصول
***  پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام
***ربات فوق پیشرفته اینستاگرام (فالو کردن خودکار کاربران براساس هشتگ، فالوور، ... لایک کردن خودکار، کامنت گذاری براساس هشتگ و ... به صورت خودکار و ..... -> این ربات با قیمتهای مختلف حتی تا 200 هزار تومان در سطح برخی وب سایتهای در حال فروش هست)
***  پکیج کامل کسب درآمد از اینستاگرام
***پکیج کامل کسب درآمد از اینترنت (گلچین پکیج های مختلف کسب درآمد از اینترنت)
*** کتاب افزایش فروش و افزایش بازدید
****نرم افزار ثبت 3500 بک لینک (با استفاده از این نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود در 3500 سایت برتر بک لینک ثبت کنید و باعث بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو و افزایش بازدید بشوید.)

خرید        سوال از فروشنده


صوت آموزشی نکات مهم تغذیه در بارداری :: دانلود مارکت

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود



  • ۰
  • ۰
صوت آموزشی نکات مهم تغذیه در بارداری
اگر باردار هستید حتما برای تان سوال شده که در این دوران چه چیزهایی باید بخورید و بهتره از چه چیزهایی اجتناب کنید؟
مطالب زیادی در این زمینه وجود داره که قطعا شما فرصت نمی کنید تمام آنها را بخوانید از طرفی به احتمال زیاد هم وقت کمی برای یادگیری دارید هم حوصله کمی...
شاید حتی حوصله خواندن این متن را هم نداشته باشید که بدانید واقعا چه چیزهایی برای تان خوب است، من پیشنهاد بهتری برای تان دارم، شما فقط یک ربع به من زمان بدهید تا مهمترین و اساسی ترین چیزهایی که باید در این دوران مصرف کنید را به شما بگویم اون هم نه بصورت متن بلکه بصورت صوتی ، شما فقط راحت بنشینید یا دراز بکشید و گوش دهید اما قول بدید از این محتوای آموزشی استفاده کنید و نکاتی که میگم حتما رعایت کنید تا یک بارداری بسیار موفق و آرام داشته باشید.

مثلا آیا می دانید خوردن جگر در بارداری برخلاف تصور عموم خوب نیست؟

یا می دانید چطور می توانید از خط هایی که پس از زایمان در شکم ایجاد می شوند جلوگیری کنید؟

نیازی به صرف هزینه های گزاف یا نشستن پای تلویزیون یا حتی کتاب خواندن هم نیست، من کار را برایتان به شدت ساده کردم. امروز شما می تونید با صرف هزینه ای بسیار کم مصرف هرآنچه در دوران بارداری تان ضروری است را یاد بگیرید.

جهت گوش دادن همین الان به این صوت و دانلود این اثر جدید، روی دکمه دانلود صوت کلیک کنید و به سادگی وجه را بپردازید، بلافاصله می توانید صوت را دانلود کنید و بارها و بارها آن را گوش دهید.

صوتی بودن این اثر به شما کمک می کند در هر شرایطی حتی در مسیر رفت و آمد هم بتوانید ازاین محتوای آموزشی استفاده کنید و لذت ببرید.

نتایجی که با استفاده از این صوت بدست می آورید:

• نکات حیاتی در تغذیه بارداری
• همراه با ذکر خاصیت هر ماده
• نحوه جلوگیری از خط های شکمی کشسانی پس از زایمان
• مواد غذایی مهم در جلوگیری از یبوست در بارداری
• خوراکی های مهم برای پیشگری از گرفتگی عضلات
• مواد خوراکی کاهش دهنده تهوع بارداری

چرا اینقدر ارزان؟
اتفاقا می خواستم همین را بگویم که فکر نکنید چون این صوت ارزان قیمت است پس حتما محتوای ارزشمندی ندارد، دلیل ارزان بودن آن این است که افراد بیشتری با ریسک کمتری توانایی تهیه این صوت آموزشی را داشته باشند تا کسانی که هنوز تجربه صوت های آموزشی را ندارند و تا الان برای یادگیری هر چیزی فقط به دنبال مطالب خواندنی آن مطلب بودند نظرشان عوض شود و در عین حالی که راحتی بیشتری دارند، دید خوبی نسبت به این محصولات پیدا کنند و با لذت بیشتری محتوای دلخواه شان را یاد بگیرند.
خرید


صوت آموزشی نکات مهم تغذیه در بارداری - مسبی

www.masbi.com › فروشگاهآموزشسایر آموزشها
Translate this page
اگر باردار هستید حتما برای تان سوال شده که در این دوران چه چیزهایی باید بخورید و بهتره از چه چیزهایی اجتناب کنید؟ مطالب زیادی در این زمینه وجود داره که قطعا شما ...

نکات بسیار مهم تغذیه در دوران بارداری - مهکام

mehcom.com › دانستنی های بارداری
Translate this page
نکات بسیار مهم تغذیه در دوران بارداری هشدار به خانم های باردار ، اسید فولیک، آهن، کلسیم و روی برای ... آموزش تربیت فرزند دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی.

نکاتی مهم درباره تغذیه در دوران بارداری - آفتاب

www.aftabir.com › مقالاتبهداشت و درمانتغذیه و سلامتی
Translate this page
Feb 25, 2010 - یکی از مهم ترین وظایف خانم ها در طی دوران بارداری حفظ سلامتی خود و جنین شان, با داشتن تغذیه سالم در این دوران می باشد انتخاب های صحیح در تغذیه ...

نکاتی درباره تغذیه بارداری - تبیان

article.tebyan.net/98000/نکاتی-درباره-تغذیه-بارداری
Translate this page
Jul 28, 2009 - یکی از مهم ترین وظایف خانم ها در طی دوران بارداری حفظ سلامتی خود و جنین شان، با داشتن تغذیه سالم در این دوران می باشد. انتخاب های صحیح در تغذیه ...

نکات مهم دکتر جمشید خدادادی درباره بارداری

ryuumy.blogpen.ir/
Translate this page
May 23, 2017 - آموزش تغذیه دکتر خدادادی (سلامت قرانی اسلامی) - اوریجینال ... کتاب صوتی آموزش درمان انواع بیماری ها با طب قرآنی دکتر خدادادی - جدید و کامل - ...

تغذیه قبل از بارداری دکتر روازاده

eyuumo.blogpen.ir/
Translate this page
May 22, 2017 - تغذیه در اسلام از زبان دکتر روازاده - جدید و کامل - اورجینال ... (صوتی) مجموعه کامل سخنرانی های دکتر روازاده به صورت صوتی MP3 در مورد مباحث مهم و اساسی زندگی مانند: - تغذیه صحیح در ... مجموعه کامل آثار آموزشی ، ایرانی حکیم دکتر حسین روازاده (صوتی اورجینال) ... آیا تصور میکنید تمامی نکات درباره پرورش فرزندات .

نکات مهم برای داشتن بارداری و زایمان سالم - عصرعلم

www.asreelm.com › بهداشت و سلامت
Translate this page
Jul 11, 2012 - با توجه به اینکه بدن مادر تامین کننده تمام مواد لازم برای حیات جنین و کودک است ، در نتیجه ... اصول تغذیه خانم های باردار همان تغذیه صحیح و سالم است.

نکاتی که خانم های باردار باید بدانند - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/bardari/tips-pregnant-women1.html
Translate this page
زنان باردار حمام کردن در بارداری باردار, بارداری,ورزش در بارداری,لباس بارداری,روابط زناشویی در بارداری,مسافرت در بارداری,تغذیه بارداری,مصرف دارو در بارداری. ... مهم ترین ورزش، پیاده روی در هوای آزاد است. راه رفتن باعث تقویت .... آموزش رابطه جنسی ...

7 قانون طلائی تغذیه در دوران بارداری - بیتوته

www.beytoote.com/baby/hygiene-mother/nurture-expectancy.html
Translate this page
7 قانون طلایی تغذیه در دوران بارداری. 1-حتی اگر تغذیه خوبی ... به یاد داشته باشید که افزایش وزن یکی از نشانه های مهم حاملگی طبیعی است. احتمال به دنیا آوردن نوزاد ...

نکات مهم در رژیم غذایی دوران بارداری - آکا

www.akairan.com/health/rijim-laghari-chaghi/12778.html
Translate this page
مغذی از رشد کودک خود اطمینان حاصل,اضافه وزن,بدن تغذیه میکنید,دوران بارداری,واقع شما حدودا 300,خاصی نیاز ندارید,مصرف,بویژه هنگامی.

آپارات - تغذیه دوران بارداری

www.aparat.com/result/تغذیه_دوران_بارداری
Translate this page
تغذیه دوران بارداری، نکات مهم/ کلیپ · نی نی بان ... تاثیر تغذیه دوران بارداری بر رنگ چشم، قد نوزاد و . ... آشنایی با بسته آموزشی تغذیه مناسب در دوران بارداری.

نکات مهم قبل از بارداری - تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/.../3386-Important-points-before-pr...
Translate this page
نکات مهم قبل از بارداری,قبل از بارداری چه باید کرد. ... درباره نحوه تغذیه سالم و داشتن یک زندگی فعال به نکاتی که در بخش‌های قبلی اشاره شد مراجعه ... آموزش زناشوئی.

تغذیه هوشمند - نکات خیلی مهم برای بانوان بارداری که دیابت دارند

www.hoshyar4.com/content/Health/health-women/5861
Translate this page
دیابت بارداری از اختلالات مهم دوران بارداری است که 2 تا 7 درصد زنان باردار به آن مبتلا ... در صورتی که نتیجه این آزمایش‌ها طبیعی بود، به خانم باردار توصیه می‌کنیم رژیم غذایی مناسبی داشته باشد. ... با آموزش های صوتی رایگان تکنیک های لاغری دائمی ...

پورتال-معاونت بهداشتی-زیرپورتال معاونت بهداشتی/تغذیه و سلامت خانواده

health.abzums.ac.ir/Portal/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
ü تغذیه و پیشگیری از سرطان ... مطالب آموزشی مربوط به مادر باردار ... ü نکاتی مهم در رابطه با سلامت روان در محیط کار. ü کلیدهای طلائی سلامت مردان. ü ارتباط تغییرات ...

در هفته آخر بارداری این نکات مهم را رعایت کنید! - shebreh.com

www.shebreh.com › تازه های سلامتبارداری و سلامت بانوان
Translate this page
Jul 20, 2016 - هفته آخر بارداری تغذیه و عادات مناسبی را دارد که مادر برای آمادگی قبل از زایمان حتما باید آنها را انجام دهد. طرز خوابیدن و تغذیه هفته ی آخر بارداری و آمادگ.

نی نی عسل - از بارداری تا فرزند توانمند

niniasal.com/
Translate this page
ارائه دهنده نکاتی مهم ، که دانستن آنها پیش از بارداری ، در دوران بارداری و پس از زایمان ... کلیپ های آموزشی و فایل های صوتی مفید را در این قسمت مشاهده کنید ... تغذیه کودک براساس سن ، سایز و متابولیسم بدن، شرایط سلامت آنها و سایر عوامل عوض می‌شود.

توصیه های جدی آخرین ماه بارداری - نازوب

www.nazweb.ir/71382-serious-recommended-last-month-of-pregn...
Translate this page
نکاتی بسیار مهم و ارزشمند در ماه های آخر بارداری برای سلامتی بیشتر مادر و جنین روزهای ... نکات مهم روزه داری در بارداری ... رژیم غذایی خانم‌ های باردار باید تغییر ‌کند؟

تغذیه قبل از بارداری، نکات ضروری/ پادکست - وقت غذای خوبه :)

goodfoodtime.com/تغذیه-قبل-از-بارداری،-نکات-ضروری-پادکس/
Translate this page
Mar 11, 2017 - برای داشتن نوزاد سالم و باهوش ،تغذیه و نکات مهم قبل از بارداری را بایستی زن و مرد به . ... برای گوش دادن به این فایل صوتی(پادکست) روی دکمه زیر کلیک کنید. .... آموزش جامع یوگا به زبان فارسی همراه کتاب حشره کش و چراغ خواب آسان ...

دانلود کتاب دانستنیهای پزشکی- بارداری - کتابناک

ketabnak.com › مجلاتتغذیه و سلامتویستا
Translate this page
Aug 18, 2010 - آشنایی با زایمان بریچ • آقایون: رژیم غذایی مناسب جهت بهبود باروری • آهن و .... بارداران گیاهخوار • نکات مهم در تغذیه با شیرمادر • نکاتی برای بارداری ...

تغذیه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/تغذیه
Translate this page
تغذیه صحیح رشد را میسر می‌سازد، به تندرستی و طول عمر می‌انجامد و با تأثیر بر روی ... بوده و در بسیاری از کتب مذهبی مطالبی در زمینة تغذیه در دوران بارداری، شیردهی و روزه ... نیاز انسان به غذا یکی از احتیاجات ذاتی و فیزیولوژیکی است که مهم ترین عامل .... پرش به بالا ↑ از دانشنامهٔ رشد; پرش به بالا ↑ نکاتی که باید در تغذیه کودک ...

نکات مهم دو قلو باردار بودن با غذا خوردن - پارس ناز

www.parsnaz.com/news_detail_11244.html
Translate this page
نکات مهم دو قلو باردار بودن با غذا خوردن. مجموعه : پزشکی و سلامتی ... آیا باید از نوع خاصی از ویتامینها و مکمل های تغذیه در دوران بارداری استفاده کنم؟ استفاده از املاح و ...

من مامانم - بزرگترین جامعه مجازی مادران

https://manmamanam.com/
Translate this page
دوران بارداری و پس از زایمان با تغییرات روان شناختی و فیزیولوژیک بسیار مهمی همراه می ... عظیم در وجودشان شکل گرفته و موجب می گردد تا هر کدام به استقلال لازم برسند. .... در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چه لباس هایی مناسب اندام شما مردان قوی ... از کیف دستی مناسب شما نخواهد بود برای خرید کیف باید نکاتی را در نظر بگیرید.

نکات مهم در اهمیت دوران بارداری | مؤسسه منتظران منجی

montazer.ir/content/نکات-مهم-در-اهمیت-دوران-بارداری
Translate this page
Jun 30, 2015 - فرزندان ما آینه‌هایی هستند که می‌توانیم خود واقعی‌مان را در آنها ببینیم. هراندازه روح ما بزرگتر و صفات نیکمان بیش‌تر باشد، از دیدن تصویر خود در آین ...

نکات مهم تغذیه در بارداری | | روزنامه پزشکی ایران

www.iran.pezeshk.us › بارداری و نوزاد
Translate this page
١-از خوردن گوشت و ماهی خام و پنیرهای نرم بپرهیزید. ٢-در تمام دوران بارداری از خوردن مشروبات الکی خودداری کنید. ۳-همواره به خاطر داشته باشید که بیشتر همیشه.

تغذیه در دوران بارداری - جستجو و دانلود کتاب - کتاب سبز

ketabesabz.com/search?q=تغذیه+در+دوران+بارداری
Translate this page
یکی از مقولات مهم دوران بارداری استفاده از داروها در این دوران و تاثیرات آن بر جنین .... داستان های روایت شده از زندگی یک دانشجو در کنار نکات آموزشی جذاب کسب و کاری ...

نکات مهم در دوران بارداری (۲ سخنرانی) | ریحانه های بهشتی

reihaneha.ir › ... › توصیه های خوراکی و عبادی در دوره بارداری
Translate this page
مستحبات ولادت نوزاد · نامگذاری فرزند · مراقبتهای ویژه نوزاد · تغذیه نوزاد و شیر مادر ... سرگرمی و آموزش ... خانه / دوران بارداری / توصیه های دوره بارداری / توصیه های خوراکی و عبادی در دوره بارداری / نکات مهم در دوران بارداری (۲ سخنرانی) ... رعایت نکات اخلاقی در دوران بارداری .... شعر زیبای من بچه شیعه هستم/کلیپ صوتی و تصویری+متن.

راهنمای مهم تغذیه در بارداری, - جادوی کلمات

jadoykalamat.ir/1396/03/16/.../راهنمای-مهم-تغذیه-در-بارداری.html
Translate this page
3 hours ago - صوت آموزشی نکات مهم تغذیه در بارداری,باردار ,روشهای باردار ی,چگونه باردار شوم,اموزش باردار شدن,نکات مهم تغذیه در بارداری,راهنمای مهم تغذیه در بارداری ...

بهداشت دوران بارداری

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3992/4584/33233
Translate this page
کیفیت لباس، کفش، استحمام، تغذیه، آموزش و تربیت از پایین ترین سطح ممکن ... رفاه، آموزش و تربیت سه فرزند خود، تلاش می کنند و در تصمیم گیریهای مهم خانوادگی، ...

102 توصیه برای دوران بارداری | You Can - شما می توانید

https://youc.ir › آموزشسلامتیبهداشت جنسی
Translate this page
Dec 9, 2015 - شما می توانید با 102 توصیه از مهم ترین نکات دوران بارداری. ... فایل صوتی · فایل متنی .... ورم قوزک پا اگر مختصر باشد چندان مهم نیست و با رژیم غذایی کم نمک، .... در اکثر بیمارستان ها در آخرین معاینات ماهانه کلاس های آموزشی ۱ تا ۲ ...

نکات مهم در مورد بلوغ پسران - مجله ونوس - دانشنامه فرزند

https://mag.farzand.net › بهداشت و سلامت
Translate this page
May 2, 2017 - ژنتیک، تغذیه و فاکتورهای اجتماعی از عوامل مهم مشخص‌کننده موعد بلوغ هستند. نمی‌توان زمان شروع بلوغ را در یک کودک به صورت دقیق مشخص ساخت.

رژیم غذایی سه ماهه اول بارداری/آشنایی با عوارض دوره بارداری و چاره های آن

namehnews.ir/.../رژیم-غذایی-سه-ماهه-اول-بارداریآشنایی-با-عوارض-د...
Translate this page
Sep 5, 2013 - رژیم غذایی سه ماهه اول بارداری/آشنایی با عوارض دوره بارداری و چاره های آن ... رحمانی خاطرنشان کرد:« کنترل وزن مادر یکی از نکات مهم است و باید مادر از میزان ... وی تاکید کرد:« لازم است در این مورد آموزش کافی به مادر داده شود تا از مصرف این ...

نکاتی در خصوص واکسن آنفلوانزا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

www.behdasht.gov.ir/.../نکاتی+در+خصوص+واکسن+آنفلوانزا+و+...
Translate this page
Nov 20, 2013 - نکاتی در خصوص واکسن آنفلوانزا و ضرورت تزریق آن. با شروع فصل ... واکسن های آنفولانزا در تمامی مراحل بارداری قابلیت مصرف دارند.اطلاعات عمده ...

آموزش به بیمار

amozesh-ill.blogfa.com/1390/10
Translate this page
آموزش به بیمار - ... مرحله سوم: نکات مهم در رابطه با رژیم غذایی ... متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که برای هر 1 کیلوگرم وزن 75 تا 100 کالری و 1 تا 2 گرم پروتئین و ..... داروهای ضد صرع را در خانم‌های باردار نیز می ‌توان استفاده کرد. ...... اگر سکته ماهیچه‌های صوتی را درگیر کند صدای فرد تغییر می‌کند و تعدیل آن برای شخص دشوار می‌شود.

مهم‌ترین نکات تغذیه‌ای که دیابتی ها باید رعایت کنند - YJC

www.yjc.ir › علمی پزشکیکلینیک
Translate this page
مهم‌ترین نکات تغذیه‌ای که دیابتی ها باید رعایت کنند ... در پایان بیان کرد: هدف ما کمک به بیماران است تا خود را در داشتن تغذیه صحیح مدیریت کنند. ... چند توصیه مهم به زنانی که قصد بارداری دارند ... جداسازی سلول‌های سرطانی با امواج صوتی ... واکنش آموزش و پرورش به تصویر خالکوبی غیر اخلاقی دیوید بکهام در کتاب درسی/ آیا مدارس تهران ...

بهترین زمان برای آمیزش جنسی!/ نکات مهم برای داشتن یک رابطه موفق

nininama.com/fa/news73370.aspx
Translate this page
Jul 1, 2016 - مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد تصریح کرد:« بنابراین ... دکتر اخوان تصریح کرد:« نکاتی که زوجین برای برقراری یک رابطه جنسی ... هر گونه وسایل صوتی و تصویری مثل رادیو و تلویزیون و تلفن ثابت یا همراه در ... دنیای زنانه، آشپزی، نوزاد و کودک، ناباروری، بارداری، زایمان، تغذیه و پرسش و پاسخ.

از ابتدای آمیزش تا لحظه زایمان از منظر اسلام - پارسی طب

fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالاتبارداری تا بلوغ
Translate this page
بارداری تا بلوغ, دانستنیهای جنسی و زناشویی 78 دیدگاه 96,795 بازدید. ْآمیزش زن و شوهر لازم است در هنگام ازدواج فکر کنند برای چه ازدواج می کنند ؟ ... تغذیه در حین آمیزش هیچ یک از یا مرد مست نباشد و الکل مصرف نکرده باشند ؛ چون موجب کمبود .... از خوردن غذاهای حرام پرهیز کند ۳- ماه سوم : ماه تارهای صوتی است ۴- ماه چهارم : ماه رویش مو است ۵- ...

آداب بارداری و بچه دار شدن (مرجع تقلید آیةالله مکارم)-ازدواج و زناشویی - انهار

portal.anhar.ir/node/10858
Translate this page
توضیح المسائل مراجع · رساله آموزشی مراجع · استفتائات مراجع · رساله نوین مراجع ... میخواستم بدونم ایا اقدام به بارداری بدون انجام غسل جنابت جماع قبلی اشکال شرعی دارد؟ ... هم چنین نوع غذا (از نظر حلال و پاک بودن آن) اثر فراوانی در فرزند دارد که لازم است در ..... در طول بارداری به تغذیه و رعایت نکات بهداشتی (به گونه ای که قسمت های مختلف ...

در ماه چهارم بارداری چه می گذرد؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/182250/در-ماه-چهارم-بارداری-چه-می-گذرد
Translate this page
Mar 11, 2015 - در ماه چهارم بارداری بسیاری از نشانه‌های آزار‌دهنده‌ای که پیش از این تجربه می‌کردید، یکدفعه محو می‌شوند. ... در این ماه لازم نیست ورزش‌هایی مانند کار با وزنه روی نیمکت را که برای کمرتان انجام می‌دادید، ... سونوگرافی امواج صوتی ایجاد می‌کند تا عکسی از جنین در مانیتور به مادر بدهد. ... دخترِ وزیر آموزش و پرورش از اتهامات مبری شد.

طب اسلامی - ازدواج، زناشویی، بارداری، اطفال

shiateb.blogfa.com/cat-10.aspx
Translate this page
Aug 24, 2013 - دانلود صوت: (بخش سخنرانی های آموزشی پیشرفته) .... میشود و در کنار آن نیز به فراخور بحث به نکاتی از سایر مباحث طب سنتی نیز اشاره میگردد. .... 3) بارداری و تغذیه و رفع مشکلات شایع بارداری / درمان کمخونی در زنان باردار / رفع ... بیان «آداب ازدواج و زناشویی» و «روش زندگی» بیان شده است، فنون لازم برای این کشتِ ...

نکات مهم درباره لقاح و باردارشدن - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/142482/نکات-مهم-درباره-لقاح-و-باردارشدن
Translate this page
Feb 17, 2017 - در این جا به نکاتی که بسیاری از زنان درباره لقاح و باروری نمی دانند اشاره می کنیم و به این که چگونه می توانید احتمال بارداری تان را آن گونه که می ...



اشتراك اين پست در تلگرام






  • ۹۶/۰۳/۱۶
  • javad hosseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی