خرید پاپ آپ

پاپ آپ





تبليغ رايگان در1100 گروه تلگرامي مديريت شده +دريافت پکيج ويژه و نرم افزار

قیمت: 14000 تومان

اگر از کاربران تلگرام هستید و به دنبال سوپر گروه های جذاب و فعال تلگرام میگردی که سالم باشند و از جستجو در اینترنت و گروه های بی کیفیت خسته شدی با عضویت در سوپر گروه هایی که ما برای شما فراهم کردیم همیشه راحت شوید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

تعداد فروش تا این لحظه 26

پرفروش ترین محصول ماه اسفند 95 و فروردین 96 در هشت سایت فروش

مشخصات گروهها :



  • کاملا امن و مطمئن با قابلیت چت کردن و ارسال مطالب از جانب شما

  • 1100 گروه تلگرام بزرگ در موضوعات متفاوت برای تبلیغات رایگان کانال یا خدمات و کالای شما

  • تمامی گروههای تلگرام فعال و سالم هستند و هر روزه تست میشوند

  • مناسب برای تبلیغ رایگان  در تلگرام

  • نظارت ادمین بر گروهها و افراد

  • سوپر گروههای تلگرام با اعضای بالای 100 نفر تا 5000 نفر


توجه داشته باشید تمامی گروه ها توسط ادمین ها نظارت می شود و همچنین هر ماه به خریداران پکیج، لینک های جدیدتر ارسال خواهد شد (لینک های جدید تا سه بار در سه ماه )
مشابه این محصول در فضای مجازی تا 80000 تومان هم داره فروش میره ولی هدف ما رضایت شماست در ضمن محصولات بانک ایمیل /نرم افزار های ارسال ایمیل و جمع اوری ایمیل و کتاب های کسب درامد و بازدید و ...بعد از خرید پکیج به صورت هفتگی به ایمیل خریداران ارسال خواهد شد

موضوعات = سرگرمی - فیلم و کلیپ و عکس - علمی - ورزشی - داستان و چت - دوستیابی - کتابخوانی و بزرگسالان - اخبار - پزشکی و سلامت - موسیقی - مداحی - گروههای مد و آرایش - فرهنگی - هنری - استیکربازار - عاشقانه - کامپیوتر - مذهبی - تبادل - تبلیغات - بازاریابی - آشپزی - و انواع گروههای طنز و جذاب دیگر


لیست گروه های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی، روسی، ترکی و ....


هدیه از طرف ما ///پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام + ربات فوق پیشرفته اینستاگرام + 3 عدد برنامه فارسی ساخت اپلیکیشن اندروید + نرم افزار ثبت 3500 بک لینک همگی به صورت رایگان داخل پکیج!

میانگین نفرات هر گروه100 نفر تا برخی از گروه ها هم بیش از 2000 و 5000 تا هست و میشه گفت حداقل بیش از 100 هزار کاربر فعال که روزانه در گروه ها فعالیت میکنند دردسترس شما خواهد بود برای تبلیغاتتان!



***آدرس لینک عضویت تمامی سوپر گروه های ویژه
***نرم افزار ارسال ایمیل و بانک ایمیل و جمع اوری ایمیل بعد از خرید محصول
***  پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام
***ربات فوق پیشرفته اینستاگرام (فالو کردن خودکار کاربران براساس هشتگ، فالوور، ... لایک کردن خودکار، کامنت گذاری براساس هشتگ و ... به صورت خودکار و ..... -> این ربات با قیمتهای مختلف حتی تا 200 هزار تومان در سطح برخی وب سایتهای در حال فروش هست)
***  پکیج کامل کسب درآمد از اینستاگرام
***پکیج کامل کسب درآمد از اینترنت (گلچین پکیج های مختلف کسب درآمد از اینترنت)
*** کتاب افزایش فروش و افزایش بازدید
****نرم افزار ثبت 3500 بک لینک (با استفاده از این نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود در 3500 سایت برتر بک لینک ثبت کنید و باعث بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو و افزایش بازدید بشوید.)

خرید        سوال از فروشنده


دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان :: دانلود مارکت

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود

دانلود مارکت

فروشگاه محصولات قابل دانلود | فایل های قابل دانلود



  • ۰
  • ۰

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان - لوکس، ساده! اما قدرتمند

قیمت: 600000 تومان

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان - لوکس، ساده! اما قدرتمند
شناسایی مشترکین ورودی و شناختن آنها و چیزی که آنها می خواهند، می تواند به یک بازاریابی تاثیر گذار کمک کند، شما هم امروز به جمع کسب و کارهای موفقی بپیوندید که در ابتدای ورود مشتری و انتهای خرید، شماره تماس مشتریان خود را درخواست می کنند تا بتوانند مشتریان را از رسیدن کالاهای جدید و یا تخفیفات فصلی مطلع سازند.
معرفی دستگاه Keypad N50
با توجه به مشتریان مطلع امروزه ، در ابتدا می بایست با ابزاری نو، انگیزشی مناسب را در مشتریان، جهت ارائه شماره موبایل ایجاد کنیم. با استفاده از دستگاه طراحی شده توسط نیک اس ام اس مشتریان دیگر تردیدی در ثبت شماره موبایل خود نخواهند داشت،
دستگاه پیشنهادی با ظاهر لوکس و قدرتمند خود حس اعتمادی را در مشتری ایجاد خواهد که شماره موبایل درخواست شده در سیستمی هوشمند جهت ارائه خدمات بهتر، ثبت خواهد شد تا دیگر تردیدی در ثبت شماره موبایل خود نداشته باشند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این دستگاه، سادگی کار با آن می باشد، چون فقط باید آن را به برق بزنید و مابقی کار را به دستگاه بسپارید.
مزایا دستگاه
    پوشش 100 درصدی بازدید کنندگان
    مرتفع کردن حس اضطرار و عجله مشتریان
    ایجاد اعتماد و بر انگیختن حس کنجکاوی در مشتری
    بی نیاز از هدایت مشتری به دپارتمان امور مشتریان
    کنترل صحت شماره موبایل ثبت شده بصورت آنلاین
    ظاهری لوکس از نگاه کیفیت بصری و تاثیر گذاری
دستگاه-ذخیره-شماره-موبایل
مزایای داشتن شماره موبایل مشترک :
    افزودن مشترک در شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام
    اطلاع رسانی آخرین تحولات محصولات
    ارائه تخفیفات فردی به مشتریان قدیمی
    ایجاد رابطه عاطفی با مشتری، ارسال تبریک تولد و ...
    اطلاع رسانی از تغییرات مکانی کسب و کار
نحوه کارکرد
به زبان ساده این دستگاه با ساختار هوشمند و آنلاین خود و فقط با اتصال به برق، شماره موبایل ثبت شده توسط مشتری را بواسطه اینترنت Gprs ( سیم کارت ) و یا Wifi و بدون نصب نرم افزار جانبی، در پنل شخصی که با مشخصات خودتان در اختیار تان گذاشته خواهد شد ذخیره و یک پیامک بدون معطلی به مشترک ثبت کننده شماره ارسال می نماید، محتوای پیامک ارسالی از سوی شما قابل تنظیم است، همچنین از شماره های ذخیره شده در پنل پیامک خودتان می توانید جهت ارتباط های بعدی بهره مند شوید، آنلاین بودن، نقطه عطف این دستگاه است، چون فرصتی را در اختیار شما می گذارد تا شماره موبایل ثبت شده را بدون معطلی به تمامی امکانات نیک اس ام اس مانند منشی پیام، نظر سنجی، قرعه کشی و … متصل سازید تا نتایج فوق العاده ای ایجاد نمایید.
امکانات دستگاه
1 : امکان تعریف پیامک های متعدد برای انواع شماره گیری بر روی دستگاه و صدها مثال دیگر.
2 : برای کسب و کارهایی که نیازمند چند دستگاه برای صندوق های متعدد و یا شعب مختلف خود هستند، این قابلیت فراهم شده است که در پنل پیامک مشخص می شود که هر شماره توسط کدام دستگاه، صندوق و یا شعب ذخیره شده است.
3 : در رستوران ها و یا کسب و کارهایی که سفارش مشتری را از طریق تبلت ثبت می کنند این قابلیت فراهم شده است که عملکرد تنظیم شده دستگاه را همزمان بر روی تبلت، آیپد و یا موبایل سفارش گیری خود داشته باشند.
کاربرد دستگاه
دستگاه مذکور با هدف خدمت به کسب و کارهایی طراحی شده است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبانشان هستند و علاقمندند که مشتری با رضایت خود، شماره موبایلش را ارائه کند، به شما قول خواهیم داد که این دستگاه تحولی، در ارتباط شما با مشتریان ایجاد خواهد کرد.
قیمت دستگاه
نام     تعداد     قیمت (تومان)     توضیحات
دستگاه سخت افزاری Keypad N50     1     521.000     گارانتی یک سال و خدمات پنج سال
عضویت نرم افزار ( پنل کاربری )     1     57.000     یکسال با قابلیت تمدید مجدد
شارژ اولیه پیامک     1     22.000     معادل 1200 پیامک با قابلیت شارژ مجدد
مجموع قابل پرداخت     3     600.000     

       
فرآیند فعالسازی و ارسال
بعد از اتمام مراحل "سفارش" ، دستگاه به آدرس شما ارسال می شود که حاوی یک نام کاربری و کلمه عبور جهت دسترسی شما به پنل پیامک خودتان است که در آن می توانید محتوای پیامک دستگاه را به دلخواه ویرایش و یا به شماره های ذخیره شده توسط دستگاه دسترسی داشته باشید، لازم به ذکر است که دستگاه فقط یکی از امکانات پنل کاربری شما بوده و دسترسی به تمامی امکانات پنل پیامک  برای شما میسر است.
خدمات پس از فروش
پنل پیامک : دارای عضویت زمانی می باشد که با خرید دستگاه یکسال در اختیار تان گذاشته خواهد شد و در پایان یکسال می بایست نسبت به تمدید آن اقدام گردد که هزینه تمدید سالیانه آن حدوداً 52 هزار تومان است.
شارژ پیامک : با خرید دستگاه شارژ پیامک به مبلغ 22 هزار تومان معادل با 1200 پیامک استاندارد فارسی دریافت خواهید کرد که با اتمام شارژ پیامک باید نسبت به شارژ مجدد آن به استناد تعرفه پیامک اقدام فرمایید.


خرید        سوال از فروشنده


,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان Keypad N50 ,اس ام اس پد SMSPad ,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان Keypad N50 ,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,دستگاه هوشمند ایران لویالتی ,دستگاه ذخیره شماره تلفن ,دستگاه ذخیره شماره تلفن,دستگاه ذخیره شماره تلفن-ثبت آگهی رایگان ,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,Images tagged with #مشترى_یابى on instagram ,نیک اس ام اس  دفترچه تلفن پیشرفته ,نیک اس ام اس ,دستگاه ذخیره شماره تلفن دستگاه باشگاه مشتریان,سایر خدمات ارتباطی  دستگاه ذخیره شماره تلفن مشتریان ,سایر خدمات ارتباطی ,نیک اس ام اس niksms ,نیک اس ام اس niksms - Home ,معرفی دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,نرم افزار دفترچه تلفن کالرآیدی A.P.I ,کلیپ جدید معرفی دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,راهکار ها ,نیک اس ام اس @niksms.ir  Instagram photos and videos ,نیک اس ام اس @niksms.ir ,کلیپ معرفی دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,Tejaratbank راهنمای موبایل بانک اندروید,کلیپ فیلم سیستم ذخیره شماره گوشی مشتریان  آپارات  ,همراه کارت • بانک آینده,کاربردهای دستگاههای بلوتوث بلووان در مکانهای مختلف ,بانک صادرات ایران ,ذخیره کردن شماره تلفن در حافظه سانترال,معرفی دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,[PDF]اجزای دستگاه ,همراه تریدر ,معرفی دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان ,بانک اقتصاد نوین ,دستگاه keypad N50,کجا تبلیغ ,دستگاه ارسال پیامک انبوه ,کشاف، هدیه و وفاداری مبتنی بر کارت و موبایل,سوالات متداول ,دستگاه ذخیره شماره موبایل ,دستگاه ذخیره شماره موبایل - کانال تلگرام ,دستگاه ارسال اس ام اس یا پنل ارسال اس ام اس ,پرداخت قبض موبایل ,سایان کارت,سوالات متداول بانکداری الکترونیک ,[PDF]Gigaset SL910,جشنواره کارتخوان فروشگاهی در گنبد ,سیستم های نوبت دهی Neda,شرکت سپنتا سامانه سپاهان,مشخصات، قیمت و خرید تلفن باسیم پاناسونیک مدل KX,سوالات متدوال ,خدمات بانکداری الکترونیک ,دستگاه کنترل موتور چاه آب کشاورزی و مخازن آب ,تماس با شرکت ,به پرداخت ملت ,موارد استفاده بلواسمارت ,موارد استفاده بلواسمارت - شرکت آدیکو ,کوشا ریزپردازه ,آسان پرداخت ,LG بک آپ بگیرم؟ LG G4 چطور می توانم از فایل ها ی ,سرویس Google Contact برای ذخیره مخاطبین گوشی تلفن همراه,شیفت ,باشگاه مشتریان ,تلفن های ضروری . شماره تلفن بانک تمامی بانکهای کشور ,صراف و خودپرداز  پویا ,صراف و خودپرداز ,سرزمین افسانه‌ها ده دستگاه محبوب که در تاریخ صنعت موبایل جاودانه شده‌اند,سوالات متداول ,زمانک  دستگاه زمانک لایت,دزدگیر معمولی ,توکن امنیتی ,اطلاعات تماس ,FAQ ,پیامک ها و دفتر تلفن موبایل خود را ریکاوری کنید + دانلود,حریم خصوصی – کادرو,سایت اصلی ایران ارقام,privacy  سامسونگ ایران ,privacy ,حریم خصوصی ,شرکت پارس ارتباط افزار,بانک قوامین ,کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان > همراه تریدر,شرایط گارانتی ,بانک ملت> پیگیری تراکنش های ناموفق سیام,وب فکس ,سانترال پاناسونیک » نحوه کابل کشی تلفن سانترال,شرایط خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند ,راهنمای پرداخت اینترنتی ,طرح کیمیا ,مقاله آموزش کار با تلفن اپراتوری KX,Images tagged with #رستورن on instagram,دانلود نرم افزار ثبت شماره تلفن ,[PDF]خوش آمدید! اینجا همیشه باز می باشد. ,[PDF]ﻫﻤﺮاه ﺑﺎﻧﮏ ﺳﭙﻪ راﻫﻨﻤﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ﻧﺮم اﻓﺰار,آموزش نرم افزار وفاداری مشتری ,نکات مفید درباره گوشی و سیمکارت ,تجارت پی فروشنده ,تماس با ما ,[PDF]راهنمای استفاده از سامانه موبایل بانک جدید ,KX,[PDF]راهنمای راه‌اندازی سرویس تلفن شاتلVoice,راهنمای رمز یکبار مصرف OTP بانک ,شرکت کارگزاری بانک سامان • همراه تریدر,سوالات متداول







اشتراك اين پست در تلگرام






  • ۹۶/۰۵/۲۵
  • javad hosseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی